Gasiti tarifele pentru serviciile noastre contabile mai jos:
- Evidenta contabila in functie de numarul de acte (facturi primite, emise, bonuri fiscale primite, Z casa de marcat)
- Bilantul anual si/sau in cursul anului
- Salarizare – per salariat
Servicii evidenta contabila:
|
Numar documente lunare |
Valoare tarif lunar EUR fara TVA |
|
Fara documente/fara activitate |
80 |
|
1-9 documente |
85-100 |
|
10-25 documente |
105-155 |
|
26-50 documente |
160-215 |
|
50-75 documente |
215-290 |
|
75-120 documente |
290-395 |
|
120-160 documente |
395-450 |
|
160-190 documente |
455-510 |
|
190-230 documente |
515-590 |
|
230-299 documente |
590-680 |
|
300-380 documente |
680-790 |
|
380-460 documente |
7th 90-920 |
|
460-530 documente |
920-1050 |
|
Peste 530 documente |
Se negociaza |
Declaratie SAFT |
Lunar 20-50 EUR |
Alte servicii contabile:
|
Denumire Serviciu |
Tarif |
Se achita: |
|
Intocmire bilant contabil anual |
200 EUR |
Anual |
|
Intocmire raportare Interimara/ semestriala |
100 EUR |
La dividende si pentru cei cu CA>1 mil EUR |
|
Inregistrare in scop de TVA |
100 EUR |
Daca este nevoie inregistrare in scop de TVA (pentru neplatitori de TVA) |
|
Obtinere cod special de TVA VIES |
50 EUR |
Daca este nevoie si firma nu este deja inregistrata |
|
Schimbare sediu social sau declarare punct de lucru ANAF |
30 EUR |
Daca este nevoie |
|
Rapoarte separate – tabele, situatii, etc |
60 EUR/ora |
La solicitarea dvs. |
|
Certificat Constataor Registrul Comertului |
80 LEI |
La solicitarea dvs. |
|
Achizitie Registrul Unic de Control |
50 LEI |
La solicitarea dvs. |
|
Consultanta fiscala |
80 EUR/ora |
La solicitarea dvs. |
|
Raportare statistica |
20 EUR |
Daca este nevoie |
|
Reactivare societate inactiva ANAF |
50 EUR |
La solicitarea dvs. |
|
Participare controale ANAF |
200-250 EUR/zi |
Se va taxa onorariu succes aprox 0,5% din suma pentru rambursari de TVA |
|
Servicii Taxe locale – certificat de atestare fiscala |
20 EUR |
La solicitarea dvs. |
|
Servicii Taxe locale – inregistrare Cladire/masina |
30 EUR |
La solicitarea dvs. |
Salarizare
Angajare – contract de munca + Revisal – 10 EUR per salariat (doar la angajare)
Incetare contract de munca – intocmire acte + Revisal – 5 EUR per salariat (doar cand se incheie contractul de munca)
STAT Salarii: 12 EUR per salariat (pentru firmele cu 1-5 salariati), 11 Eur per salariat (pentru firmele cu 6-20 salariati) sau 10 EUR per salariat (firmele cu peste 20 de salariati). Tariful se aplica LUNAR, in functie de salariatii din statul lunii respective.
Cere o oferta contabila
folosind formularul de mai jos:
Contabilitatea presupune:
- dumneavoastra pregatiti actele lunar (facturi emise, primite, extrase bancare, chitante, Z-uri, bonuri fiscale etc) pana in 3-4 ale lunii pentru luna precedenta si le trimiteti pe mail scanate sau prin curier la sediul nostru
- noi inregistram documentele in evidenta contabila si general jurnalele si registrele obligatorii (casa, banca, cumparari vanzari
- daca lipsesc acte, vi le solicitam si va rugam sa le trimiteti in timp util
- noi intocmim balanta contabila si declaratiile fiscale (TVA, impozit, etc)
- dumneavoastra ne trimiteti pontajul salariatilor si noi intomim statele de salarii
- noi va trimitem OP-uril epentru plata taxelor – impozite, tva, salariii etc si statul de salarii lunar
- la solicitarea dvs va trimitem situatii din evidenta contabila: sold furnizori, sold clienti, facturi neincasate/neachitate, sold casierie, profitul la final de luna, etc
